Lesson Archives

  1. Video 22 - Modul 2

  2. Video 21.1 - Modul 2

    Oppgave:  Sett opp tall på hva ditt Totalt avalable market er. (alle som kan bruke produktet ditt) Sett opp tall på ditt served avaliable market (alle du kan nå med […]
  3. Video 21 - Modul 2: Markedsstørrelser

    Hvor stort er det markedet du skal opperer i dag, for å sikre at du utvikler noe som du kan leve av. Det er like krevende å etablere seg i […]
  4. Video 20 - Modul 2: SWOT anaylse

    SWOT analyse er et effektivt verktøy for å kunne gjøre en vurdering av din forretnignsmodell med interne styrker og svakeheter og eksterne muligheter og trusler.   Oppgave:  Tegn opp og […]
  5. Video 19 - Modul 2: Viktig eller ikke viktig

    Hvordan kan du sørge for at du hele tiden prioriterer riktig når det er mye forskjellig som skal gjøres til enhver tid 🙂   Oppgave:  Tegn opp prioriteringskvadranten og sett […]
  6. Video 18 - Modul 2: Hvordan ta beslutninger og valg

    Som gründer står vi ovenfor valg hele tiden og noen er ubetydelige valg og andre er mer betydelige.   Oppgave:  Bli bevisst i når du er i en valg fase […]
  7. Video 17 - Modul 2: Hvordan gå i dialog med bedrifter eller personer

    Det å gå i dialog med potensielle kunder er gøy og enkelt. Husk at du er en gründer som vil prøve å skape noe og det er alltid interessant for […]
  8. Video 16 - Modul 2: Handling

    Det er gjennom handlinger den største lærdommen og utviklen ligger.   Oppgave:  1.) Skriv ned dine refleksjoner på det å handle. Hvilke hindringer kan oppstå for deg som gjør at […]
  9. Video 15 - Modul 2: Metodikken

    Det viktigste for deg som gründer er å få testet ut dine hypoteser om hvordan du kan skape verdi i et market. Gå i dialog med potensielle kunder / personer […]
  10. Video 14 - Modul 2: Product market fit

    Det viktigste du som gründer skal finne bevis på er hva markedet vil ha av dine tjenester. Når markedet har behov for akkurat det du leverer så har du bevis […]
s2Member®