Lesson Archives

  1. Video 13 - Modul 2: Kostander

    Hva er de viktigste kostnadsdriverne i din forretningsmodell?   Oppgave:  Skriv ned dine kostnadsdrivere for din forretningsmodell?
  2. Video 12 - Modul 2: Intensjonsavtale

    Hva er en intensjonsavtale? Mye ligger i ordet. Det er en avtale hvor man har en felles intensjon om samarbeid. Det handler mye om å forventlingsstyre to/flere parter til et […]
  3. Video 11 - Modul 2: Partnere

    Hvem er partnerne våre og hvem er våre leverandører   Oppgave: 1.) Skriv først ned alle dine leverandører som er kritisk for din forretnignsmodell. 2.) Skriv så ned alle andre […]
  4. Video 10 - Modul 2: Nøkkelaktiviteter

    Hvilke aktiviteter må utføres jevnlig for å sikre leveranse av verdiløftet   Oppgave:  Skriv ned de nøkkelaktivitetene du mener må utøfres for å kunne levere på ditt verdiløft/produkt?
  5. Video 9 - Modul 2: Nøkkelressurser

    Hvilke ressurser trenger vi for å oppfylle verdiløftet! Oppgave:  Skriv ned de ressursene du trenger som er kritisk for å kunne levere ditt produkt og oppfylle verdiløftet for kunden?
  6. Video 8 - Modul 2: Inntekter

    Hvordan er din inntektskilde? Hva tar du betalt for i dag og hvordan tar du deg betalt?   Oppgave:  Skriv ned hva du tar betalt for og hvordan du tar […]
  7. Video 7 - Modul 2: Kunderelasjoner

    Hvordan jobber du for å bygge kundeforholdet ditt. Hvilken strategi har du for å beholde et godt kundefohrold og uvikle det over tid?   Oppgave:  Skriv nå ned din strategi […]
  8. Video 6 - Modul 2: Kanaler

    Gjennom hvilke kanaler når du din kundegruppe og får levert ditt produkt? Hvilke kanaler er mest effektivt for dine kunder?   Oppgave:  Skriv ned de kanaler hvor ditt produkt og […]
  9. Video 5 - Modul 2: Value proposition / Verdiløftet

    Hva skal du lage, levere og selge i markedet i dag. Hvilket problem mener du produktet ditt løser i markedet i dag? Hvilken merverdi mener du at ditt produkt vil […]
  10. Video 4 - Modul 2: Hvem er kunden

    Du må forstå hvem dine kunder er og hva de ønsker fra ditt produkt. Bli kjent med din kunde arketype og forstå hvordan de opperer i det daglig og hva […]
s2Member®