Hva er de viktigste kostnadsdriverne i din forretningsmodell? Oppgave: Skriv ned dine kostnadsdrivere for din forretningsmodell?
Video 12 - Modul 2: Intensjonsavtale
Fredrik Sydnes
Hva er en intensjonsavtale? Mye ligger i ordet. Det er en avtale hvor man har en felles intensjon om samarbeid. Det handler mye om å forventlingsstyre to/flere parter til et […]
Video 11 - Modul 2: Partnere
Fredrik Sydnes
Hvem er partnerne våre og hvem er våre leverandører Oppgave: 1.) Skriv først ned alle dine leverandører som er kritisk for din forretnignsmodell. 2.) Skriv så ned alle andre […]
Video 10 - Modul 2: Nøkkelaktiviteter
Fredrik Sydnes
Hvilke aktiviteter må utføres jevnlig for å sikre leveranse av verdiløftet Oppgave: Skriv ned de nøkkelaktivitetene du mener må utøfres for å kunne levere på ditt verdiløft/produkt?
Video 9 - Modul 2: Nøkkelressurser
Fredrik Sydnes
Hvilke ressurser trenger vi for å oppfylle verdiløftet! Oppgave: Skriv ned de ressursene du trenger som er kritisk for å kunne levere ditt produkt og oppfylle verdiløftet for kunden?
Video 8 - Modul 2: Inntekter
Fredrik Sydnes
Hvordan er din inntektskilde? Hva tar du betalt for i dag og hvordan tar du deg betalt? Oppgave: Skriv ned hva du tar betalt for og hvordan du tar […]
Video 7 - Modul 2: Kunderelasjoner
Fredrik Sydnes
Hvordan jobber du for å bygge kundeforholdet ditt. Hvilken strategi har du for å beholde et godt kundefohrold og uvikle det over tid? Oppgave: Skriv nå ned din strategi […]
Video 6 - Modul 2: Kanaler
Fredrik Sydnes
Gjennom hvilke kanaler når du din kundegruppe og får levert ditt produkt? Hvilke kanaler er mest effektivt for dine kunder? Oppgave: Skriv ned de kanaler hvor ditt produkt og […]
Video 5 - Modul 2: Value proposition / Verdiløftet
Fredrik Sydnes
Hva skal du lage, levere og selge i markedet i dag. Hvilket problem mener du produktet ditt løser i markedet i dag? Hvilken merverdi mener du at ditt produkt vil […]
Video 4 - Modul 2: Hvem er kunden
Fredrik Sydnes
Du må forstå hvem dine kunder er og hva de ønsker fra ditt produkt. Bli kjent med din kunde arketype og forstå hvordan de opperer i det daglig og hva […]